Інженерно-транспортна експертиза

17 серпня 1896 року в Лондоні автомобіль, керований Артуром Едселлом, збив Бріджіт Дрісколл, 44-річну (за іншими даними, 45-річну) матір двох дітей. Це був перший у світі випадок наїзду на пішохода автотранспортом, що спричинив летальний випадок. За словами свідків, автомобіль їхав із «величезною швидкістю». Водій Артур Едселл, службовець «Англо-французької автомобільної компанії», яка демонструвала публіці свою новинку, мав їхати зі швидкістю чотири милі на годину, але вдвічі перевищив її — напевно, щоб справити враження на юну леді, яку взявся покатати.

Сьогодні працівниками Харківського НДЕКЦ МВС щорічно виконується понад 2 тисячі судових експертиз за експертними спеціальностями
10.1. Дослідження обставин i механізму дорожньо-транспортних пригод,
10.2. Дослідження технічного стану транспортних засобів,
10.3. Дослідження деталей транспортних засобів,
10.4. Транспортно-трасологічні дослідження
завдяки чому можливо установлення механізму ДТП та її елементів: швидкості руху (за наявності слідів гальмування), гальмового та зупинного шляхів, траєкторії руху, відстані, пройденої транспортним засобом (ТЗ) за певні проміжки часу, та інших просторово-динамічних характеристик пригоди та установлення відповідності дій водія ТЗ у даній дорожній ситуації технічним вимогам Правил дорожнього руху, наявності у водія технічної можливості запобігти пригоді з моменту виникнення небезпеки, відповідності дій водія з технічної точки зору вимогам Правил дорожнього руху, а також установлення причинно-наслідкового зв’язку між діями водія та ДТП.

АТЕ 3

© 2024 Харківський НДЕКЦ МВС. All Rights Reserved.